2016. március 23., szerda

Fúy

Közelebbről elnézve a fideszes újgazdag yuppie (FÚY) réteg egy kis részét, hát, kicsit visszataszító.
Persze az is lehet, hogy csak irigykedem, hogy komolyabb teljesítmény nélkül nem ülhetek bele a tutiba. Ne zárjuk ki ez a lehetőséget se.
Ugyanakkor egyáltalán nem bánom, hogy amikor régen hívtak, akkor nem mentem, így nem lettem tagja a brancsnak.
Pár éve egy szűkebb családi rendezvényen találkoztam egy miniszterrel, ő egyébként még a legtisztességesebbés amikor elmondtam, hogy merre dolgozom, akkor fogta a fejét, hogy hű, az de rossz lehet, meg amúgy is az a szemét szektor, blabla, küldjem át az önéletrajzomat, stb. Átküldtem, mert akkor pont váltani akartam. Szerencsére soha nem jött válasz, és nem is bánom.
Pedig lehetett volna ezt sokkal jobban is csinálni. 
Ez a bosszantó.
Mentségükre legyen, hogy nem biztos, hogy oldalfüggő, sőt, valószínű, hogy az ember ilyen, ha a pénz, a hatalom és a húsos fazék közelébe kerül, mindegy honnan kerül oda.

1 megjegyzés:

  1. Ne bánd, hogy nem mentél, nem bírta volna a gyomrod...
    Az pedig, hogy nem oldalfüggô, egyáltalán nem mentség, sôt. Pont ezért kellett volna különbnek lenniük, elvileg azt az oldalt képviselik, ahol nem az a menô, amit ôk csinálnak.
    Abban viszont teljesen egyetértünk, hogy lehetett volna ezt sokkal jobban is csinálni.

    VálaszTörlés