2014. október 9., csütörtök

Stoppos, Costa

Mindig elindítják a fantáziámat ezek a nyunyó stopposok... :) Egyre gyakrabban látom őket az Osztyapenkónál. Nem is értem, tényleg így akarnak eljutni bárhová, hogy az autópályán stoppolnak?! Ez még működik 2014-ben?!

Volt egy reggel, amikor az egyik bevásárlóközpontban voltam, és számomra meglepő volt, hogy a Costa Coffee fullon volt, ráadásul diákokkal. Elfilóztam, hogy amikor ennyi idős voltam, akkor én ettem a 3 (száraz) zsömlét egész nap, most meg a Costában nyitnak 800 Ft-os kávéval, kicsit más világ. 


7 megjegyzés:

  1. Én szoktam stopposokat felvenni, de az mindig idegesít, ha olyan helyen várakoznak, ahol nem tudnék biztonságosan megállni.

    Ami a Costát illeti, rossz az ízlésük, hiszen csak az olasz kávé kávé, a többi festett víz. És ne irigykedj, mert egyrészt a te idődben is voltak, akik "dőzsöltek", másrészt most is vannak, akik eszik a 3 (száraz) zsömlét egész nap. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoktál? Hol, merre?

      Festett víz? Ez nem erős kicsit? :)

      Nem irigylem őket, csak érdekesség. De ma biztos sokkal többen dőzsölnek.

      Törlés
    2. Már miért volna erős? A kávé legyen kávé, és hogy mi a kávé, az olaszok mondják meg :D

      Én is ezt akartam írni először, de nem tudom megítélni, elvégre nem vagy annyira idős, hogy "a te időd" még a kommunizmusba nyúlt volna visssza, viszont néhány éve ismét a hárommillió koldus országává vált e szegény földdarab.

      Törlés
  2. nana, én úgy emlékszem neked nem száraz zsemle jutott, hanem friss, téliszalámis :D

    VálaszTörlés
  3. A jóléti állam elve: alapcuccok nemzetnek ingyér' áttételesen úgyis ő fizeti, pld: utazás,
    elhülyítésalapú konzum-teokrácia esetén megoldják stoppal,
    de a kávé luxus azért van a kp, ezvan.

    VálaszTörlés
  4. Az okos fiataloknak van pénzük, ez már nem a szüleik lúzer és csóró generációja.
    A múltkor egy srác felszáll az elsőajtóson, mutatja az ezrest, hogy nincs jegye.
    A sofőr mondja, nem tud visszaadni, mire a srác, nem gond. És odaadta az ezrest,
    kapott egy 450 ft-os jegyet, kezelte, és leült. Én meg csak néztem, hogy WTF?

    VálaszTörlés