2016. február 7., vasárnap

Tom Ford

Barátnő: tudod ki az a Tom Ford?
SPF: nem én. Csak a Ford ismerős.
Barátnő: jaj, olyan rossz, hogy veled nem lehet ilyenekről beszélni... :)
SPF: bocsika. :)
Barátnő: pedig a ti oldalatokon játszik, és nem is néz ki rosszul.
SPF: igen? Hány éves?
Barátnő: 40+.
SPF: jó, az nekem öreg...
Barátnő: de nézd meg!
(Google)
SPF: nem az én világom.
Barátnő: jó, majd a pénz kompenzál.:D
SPF: ??? Mi vagyok én, Vajna Tímea? :D
Barátnő: :D
SPF: :D

Megnéztem pontosan, ki ez a Tom Ford. A 40+ igaz volt, de valójában 54 éves, és van egy gyereke (honnan?!), meg egy Richard Buckley nevű férje, aki 68 éves, Mondjuk a 14 év azért nem vajnatímeás, de hogy néz ki szegény ember (ne ítélj!!!)... Lehet beteg is, itt még nem volt olyan öreg. 

  

Nekem egy kicsit olyan Calvin Klein rejtély... Na jó, az sokkal inkább vajnatímeás.

7 megjegyzés:

  1. Most olyanokat olvastam róluk, hogy
    love-at-first-sight
    truly a great love story
    together for 27 years
    Oh. :)

    VálaszTörlés
  2. Azért Tom Ford 54 évesen baromi jól néz ki :D Élőben még nem láttam, de képeken simán bejön :D A férje viszont ijesztő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Korához képest valóban elég sármos, de nem az én világom. :) A férje olyan, mintha beteg lenne.

      Törlés
  3. Igen, szerintem is jól néz ki, és 27 év, hát arra még gyúrni kell :)

    VálaszTörlés
  4. bevállalja, vagy bejön neki,
    ő döntésük, hogy kiállnak a másik mellett,
    van különbség, de kik közt nincs?
    Kérdezz meg egy nevelési/vallási homofóbot róluk, az majd ítélkezik :D
    Benne fel se merül, hogy azok a képen, ők is emberek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, legyenek boldogok. :)

      Áh, hülyékkel nem szabad foglalkozni... :)

      Törlés