2014. március 5., szerda

Böjtre

1. Eldöntöttem idén mi lesz a nagyböjti fogadalmam. Miután a chips már nem nagy cucc, mert a korábbi böjtök, az egészségtelenség és a különadó miatt havonta max. egyszer egy zacskóval ha megeszem, így az már nem kihívás. A hasonlóan egészséges gumicukor és cukros zselé viszont igen, úgyhogy 40 napig semmi ilyen.

2. Az elmúltnégyév. Elnézve a pultok mögött álló fiatal fiúkat (haha, a múltkor az egyiket úgy néztem, hogy odahívott, hogy aláírom-e, nem, haha), szóval elnézve őket, az jutott eszembe, hogy 4 év alatt annyit változott a világ, hogy már nem tudnék kiállni egy fideszes pult mögé. Négy éve simán, most meg nem. De másik mögé se.

3. Nincs időm esténként végignézni a Fb-üzenőfalat. Pedig már le van szűkítve. Túl nagyra nőtt az is.

4. Egyik nap hazafelé majdnem négy embert is elütöttem. Nem kicsit örültem neki, amikor végre hazaértem épseggben. OK, hogy figyelmetlenek, szabálytalanok, vagy egyszerűen csak működik a darwini kiválasztódás (szelektál a természet, aki hülye, ott marad, erős, de nem?), de nem, nem akarok senkit elütni, és pláne nem egy életen át viselni ennek a terhét. Éppen ezért egyik-másiknál kiszállnék, és jól helyretenném őket. 

4. Biztos nem csak én filóztam már azon a BKV-n, hogy bizonyos esetekben olyan közel vagyunk egymáshoz (mint a heringek), hogy simán hozzáérünk a másikhoz, sőt, esetleg nyomjuk is egymást, szóval bőven benne vagyunk a egymás intim szférájában, és ilyenkor, ha éppen egy 10 pontos van ott melletted, simán le lehetne smárolni... Nemde? :)

5. Megvan az a típus, hogy bamba fiú? Aki alapól bambus, kicsit szomorkás, általában a végtelenbe néz, vagy éppen maga elé, ritkán mosolyodik el, de ha igen, az - talán pont ezért - olyan értékes és cuki? :) Az ilyenre jó ránézni. 

5 megjegyzés:

  1. 1. Gumimaci haha:)
    3. Én első perctől úgy vagyok vele, hogy nem érdekel az üzenő fal tartalma, rengetek fölösleges infó van ott, és rendkívül kevés ami érdekel
    4. kétszer is van négyes pontod:D Gondolom egyből túl lettél a fáradságon, amikor az első ember eléd lépett. A másik négyesre: én csak egy emberrel smaciznék szívesen:)
    5. Hát így hirtelen nekem nincs most meg...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3. Akkor letiltottad az egészet? :)
      4. Fáradtság. 444!! :)
      5. Pedig mennyi van. :)

      Törlés
    2. Nem tiltottam, egyszerűen csak nem olvasom, és ennyi:)
      Akkor kellett volna még egy 4-es:D
      Biztos:)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Mit nocsak? Nem lehet kritikus? :)
      Ettől még a többi sem lett jobb.

      Törlés