Meleg szülők, punk apukák, vegyes bőrszínű párok. A Honey Maid márka szerint ők is egészséges, teljes értékű családok.
„Nem számít, hogyan változnak a dolgok. Ami egészségessé tesz minket, az sohasem fog változni. Honey Maid – egészséges keksz minden nap, minden egészséges családnak.”
Az Adweek beszámolója alapján azért – tabudöntögetés ide vagy oda – a marketingesek most sem bízták a véletlenre a kampányt, hiszen annak sajtóközleményében kiemelik, hogy az Egyesült Államokban 20 millió, a gyermekét egyedül nevelő szülő van, 11,6 millió latino család él és 12 házasságból egyben vegyes bőrszínű szülők kelnek egybe. A kampányhoz mini-dokumentumfilmeket is készítettek a különleges családokról, ahol az apuka egyedül neveli a gyerekét, vagy ahol a kisfiú az egyik szülőjét papának, a másikat pedig apunak hívja.
)
Forrás: KreatívSPF: tényleg kreatív. Bár én már nem hiszek benne, legalábbis ebben a régióban... Pedig jó lenne.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése