2014. január 3., péntek

Vásárlás

---   AKCIÓ   ---

Állítólag az elmúlt 2 napban tele voltak a bevásárlóközpontok, mindenki az akcióknak hódolt. Szerencsére olyan életet élek, hogy általában este vásárolok. Ennek is köszönhető, hogy alig állok sorba, tök nyugis az egész, nincsenek nagy tömegek, se idegeskedés, vita, várakozás, semmi, nyugodtan lehet vásárolni. Mindenkinek ajánlom. 

Mondjuk ez a hétköznapi dolgokra vonatkozik, de plázába is max. este jutok el, mint pl. ma. Tök vicces, ahogy a fiatal fiúk az anyjukkal vásárolnak. Kamaszkoromban én is utáltam, ahogy tudtam, szabotáltam is ezt az eljárást. :) A maiak azért már felnőttek voltak, de mégis a muterral, na mindegy, fura. Biztos meg kell fogni a pénzt...

Néztem egy cipőt, mondom 4 ezerért egész jó, hogy lehet ilyen olcsó?! Jó, az akciós pulton, de akkor is. Majdnem megvettem - teljesen fölöslegesen, de akciós alapon - mire láttam, hogy egy kettes szám is van ott, 24 ezer volt féláron, hahaha. 
Néztem egy kabátot. Nem volt rajta árcédula, de nagyon tetszett. Elegáns, sportos, kék és fekete, mint én. Nézegetem, milyen márka, valami Joop! vagy mi lehetett, sose hallottam, nem baj. Na, mellette egy másik ugyanolyan, azon van cédula. 69.990 Ft akciósan, az eredeti ár 119.990 pénz, muhaha2, anyád. 
Néztem egy zakót, igen finom anyagból volt, biztos vmi jó márka lehet, Lagerfeld volt. Jó, itt már tudtam, hogy baj lesz, 160 ezer helyett akciósan mindössze 120 ezerért meg is lehetett volna venni. Muhaha3. Pedig nem az Andrássyn voltam..., de ki vesz ilyeneket?! Végül bementem a kedvenc intim boltomba és vettem két boxert. Bárki bármit mondhat, de a szar napod van, vegyél valamit és felvidít dolog működik. :)

7 megjegyzés:

  1. Semmi kép a szerzeményről?:)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ez a mai egy ilyen nap volt, mert nekem is ez volt a megállapításom az én napomról...

      Törlés
  3. Szerintem eleve nem jó helyen voltál, ha ilyen árakat láttál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vettem én már ott pulcsit és inget is párezerért, de most biztos rosszakat néztem... :)

      Törlés