2014. január 14., kedd

A szavazásokról

Kicsit frissítem a szavazásokat, nem kell mindegyiknek kint lennie. Köszönöm a voksokat, érdekel az olvasók véleménye. Jöjjön egy rövid értékelés. A választásosnál nem lepődtem meg, kb. erre számítottam. Azóta összeállt a baloldal (Jávor és Gyurcsány, Fodor, Kuncze, és a többiek, tejóég, micsoda brigád, hiteles), ez az új helyzet új szavazásért kiált. :) A korábbi így zárult:


A szombat esti program se lepett meg, ezt vártam, és ez jó is így. :)


Ez volt számomra a legérdekesebb. Sok aktívra és kevés passzívra számítottam, ehhez képest a többség uni lett, ami azért jó, mert szeretitek halmozni az élvezeteket, haha. :) 


A nyelésre vonatkozó kérdés tőlem szokatlan volt, de - meglepő módon - erre jött a legtöbb szavazat. Az eredmény pedig döntetlen - ha nem számítom bele a madártejet. Márpedig nem számítom bele. :) Érdekes ez a döntetlen... Ezt a szavazást újra akarom nyitni. 
  

A többség hisz Istenben, aminek örülök.  


A karácsonyra vonatkozó kérdés eredménye sokáig szoros volt, és az eredmény is az. Aki utálja a tömeget, a családját, vagy éppen az ünnepi együttlétet, az nyilván nem várja. Meg az se, akinek soha nem volt boldog karácsonya. Valahol érthető. Én vártam. 


Januárban többször volt blogtali, bár ma már kevés naponta frissülő melegblog van, ráadásul olyan szintű kommentelés sincs, mint régen, meg aztán "fel is nőttünk", de mégis érdekelt a véleményetek. Bár a többség szeretné, de sokan meg nem, ezért úgy döntöttem, hogy részemről nem lesz januárban blogtali, max./talán februárban. :) Mondjuk 18 fővel már egész jó is lehet.


Ezek a szavazások most eltűnnek oldalról, de itt megmaradnak az utókornak. Kettőt lehet újranyitok. Az újabb szavazási lehetőségek pedig folyamatosan jönnek majd. Itt van kettő is, hajrá! :)

4 megjegyzés:

  1. 1. Sajnálom, hogy a MoMa ennyire kimarad a történésekből :(
    Mert, mi történne, ha egyszer - mikor már mindenki leszerepelt a kínálatban - olyan kormány lenne, amelyik nem teszi magáévá a következőt: "nem kell jobbá tenni az életet, elég ha valaki(k)nek rosszabbá tesszük s ügyesen megmagyarázzuk, hogy ez miért is jó" :/
    "Szeretitek az élvezeteket" - nem baj, ha ebből arra következtetek, hogy Te nem vagy uni? :P (én sem)
    "fel is nőttünk" ... na, ba+
    Felnőttnek nem csak azért jó lenni, mert ebéd előtt ehetsz konyakosmeggyet/gumicukrot ;)
    Valamivel több, mint egy(két) éve Lost s Meztelencsiga is írt arról, hogy a blogolás egy idő után "kifárad" - az, hogy nem frissül naponta, szerintem nem életkorfüggő. Én sem rángatom az istrángot (mást igen, s az nem az oroszlán bajsza).
    Részemről örülnék egy blogtalinak - akkor is, ha nem értünk egyet a politikai kurzusokkal...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi az a MoMa?
      Én nem szavaztam, maradjunk annyiban. :)
      A blogtalinak semmi köze a politikai kurzusokhoz, az arról szóló vita is csak intelligencia kérdése. Eddig nem volt gond ezzel. :)

      Törlés
    2. MoMa= a Bokros-féle Modern Magyarország mozgalom.
      Maradjunk.
      Eztán sem lesz gond - ha nagyon besűrűsödik a mindennapi passzírozás, akkor is tudok viselkedni :P

      Törlés
    3. Ők annyira kicsik, hogy szerintem nem érdemes kitenni.

      Törlés