2014. január 25., szombat

Trendi


Mennyire fontos, hogy edzés közben is trendi/csini légy?
Valójában: egyáltalán nem.
A gyakorlat szerint: nagyon.
Amikor elkezdtem kondiba járni (a háború előtt, haha), akkor még a szakadt póló is menő volt, mert kilátszódott az izom, meg az edzésen volt a hangsúly. Jó, nem kell visszamenni a múltba, de ma már a hajat is be kell állítani az edzéshez, ahogy látom. Mondjuk a nem konditermi edzés közben meg sokszor szakad a póló, a nadrág, na mindegy... :) Egyperces. 

19 megjegyzés:

  1. Hát nem tetted szimpatikusabbá az edzőtermeket ezzel számomra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom. Akkor nézd a képet! Az se? :D

      Törlés
    2. Hát az egy fokkal jobb, habár túl fiatalka, na meg azok a ruhák:D

      Törlés
    3. Szerintem pont jó. :P Nem csini? :D

      Törlés
    4. A srác csini, és a ruhák se rosszak rajta, de nem illenek egy edzéshez szerintem:D Szóval levelük:P

      Törlés
  2. A képen egy atlétikai pályán van a srác, nem pedig konditeremben, hogyan hozhatna kedvet egy ilyen kép a konditermi edzéshez? :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem térjünk inkább vissza a nyunyókhoz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyunyókhoz? Te és nyunyók? Nofene. :)

      Törlés
    2. Kedves SPF, igazán emlékezhetnél, hogy nekem csak a kifejezéssel volt (és van) bajom ;)

      Törlés
  4. Úgyis ott dolgozol a Tempeltől nem messze, nézz be egyszer az ablakon, hogy lásd, hogyan edzenek a fiúk :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, térjünk vissza a nyunyókhoz! :P

    VálaszTörlés