2015. május 17., vasárnap

Zenész hírek hazánkból 52. - Egyre több a fiúprosti

A fiatalkorú prostik között ráadásul rohamosan nő a fiúk száma. Vannak köztük homoszexuálisak és heterók is, jó pénzért cserébe pedig szinte mindent vállalnak.

– Vidékről származom, apám alkoholista volt, folyamatosan verte anyámat, végül elváltak. Egy költözés felborította az életem: az iskolába nem fogadtak be, többször öngyilkosságot kíséreltem meg, majd a pesti éjszakai életben sikerült feledni az addigi életem. A fővárosi éle­tem szexmunkákból finanszíroztam. Minden alkalommal leittam magam, drogoztam vagy gyógyszereket vettem be. Családapák, rendőrök is voltak a kuncsaftjaim, és az egyik nagy párt egyik képviselője is. Aztán kicsúszott alólam a talaj, volt nap, hogy száz nyugtatót vettem be, végül én hívtam magamra mentőt, hogy szedjenek le a szerekről. Tizennyolc éves ko­rom előtt szerettem volna felhagyni ezzel az élettel, most is ezen dolgozom – közölte munkatársunkkal egy alig felnőtté lett fiú.

Forrás: Bors
SPF: annyit beszél a város arról, hogy jó sok politikusunk kurvázik, de valahogy még egyik se derült ki, pedig jó nagyot szólna, főleg a fiúkurvázóké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése