2013. május 7., kedd

Érett


Mikor érettségiztem, be voltam fosva rendesen. Ez az igazság. :) 
Nagyon gyorsan elment az a negyedik, tanulás, szalagavató, tánc és a próbák, ballagás, felvételi, érettségi, és már vége is volt mindennek. Egyrészt vártam a suli végét, mert már elegem volt a tanulásból, de nem vártam a végét, mert szerettem az osztályt, a sulit, meg az egész akkori életet. Aztán még hat év tanulás következett... És azóta is rohan az idő. 
Igaza volt az unokatesómnak, aki azt mondta, hogy az érettségi után fog igazán felgyorsulni az élet, és tényleg így lett. Mennyi remény, félelem, vágyakozás, csodálkozás, hév, és még mi minden van 18 évesen az emberben. 
Aztán telnek az évek, és ha bölcs nem is, de jóval tapasztaltabb lesz az ember. Megér egy esti ábrándozást, hogy kiből mi lett. Egy biztos, nem lehet felkészülni a sok fordulópontra. Zene.


A sok kis nyunyeszből is idővel férfi lesz. Többnyire. :) (Kép: Origo)

15 megjegyzés:

  1. a kis nyunyesznek megtaníthatná valaki, hogy a kétgombos zakó alsó gomját nem gomboljuk be... láttam ennek a képnek at eredetiját, hát baszki, ezeknek nem erkölcstant, meg hittant, meg napi testnevelést kell tanítani, hanem öltözködési stílust! zakót gombolni egyik se tud...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, Rózsa leszel Rózsa helyett? :)

      Törlés
    2. Tragikus helyzetben van a magyar közoktatás, hogy ilyen lényeges és életbevágó dolgokat nem képes megtanítani a felnövekvő fiatalságnak. Mi lesz így az országból?

      Törlés
    3. pl. nálam a stílus hiánya bukta egy interjún... az országbnól meg így se, úgy se lesz semmi :P

      Törlés
    4. Hát, ahol annyi emberből lehet válogatni, hogy ez is lehet egy szempont... :) Én inkább azt szoktam nézni, mennyire valószínű, hogy jól fog dolgozni, s mellette még a csapatot sem fogja bomlasztani. De lehet, hogy az már csak az én sügérségem, hogy munkahelyen dolgozni, nem pedig dugni akarok. :D

      Törlés
    5. haha, az, hogy dolgozni tudjon (illetve lássam benne a képességet és az akaratot), az alap... amúgy meg a szakmára meg tudom tanítani, kisugárzást, stílust nehezebb beléoltani:) uncsika, szürke, stílustalan, semmilyen emberek közt nem érzem magam jól, tehát általában úgy építem fel a csapatot, hogy minden szempontnak megfeleljen :P

      Törlés
  2. chris, szinte semminek nem gomboljuk be az alsó gombját, de ezt gondolom, úgyis tudod (ha pedig nincs nyakkendő, a zakó felső gombját is kár begombolni). nadrághosszról, zakóbőségről és egyebekről inkább ne beszéljünk, szerintem sokkal jobb a határ másik oldalán, ahol senki sem érettségizik és vizsgázik öltönyben (bár a tánchoz be kell szerezni).

    SPF, Isten hozott vissza! Meg kell hagyni, hiánypótló a blogod, ezért örülök a visszatérésednek :) A képkivágást tekintsük utalásnak a személyes ízlésedre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!

      Nem foglalnék állást, de az eredeti képen ő volt a legjobb. :)

      Miért, ott miben érettségiznek?

      Törlés
  3. Én az egyik IB-ra pizsamában mentem be :D Az sikerült a legjobban.

    VálaszTörlés
  4. most már szeretnék egy jó kis elemzést a hazugtolvajcsaló elvtársaidról (nemzettárs? hahaha) is amúgy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg szeretnék normálisabb kommentet. :)

      Törlés
  5. hahaha, csak annyira kiváncsi vagyok, hogy "ti" elvakult hívők hogy élitek meg a dolgokat...:-) még mindig az elmútnyócév meg a szoclib, meg a globális háttérhatalom (ezt a jó kis kifejezést nemrég tanultam az egyik ideológusotoktól, aki szerintem amúgy nincs épp rendben ott fenn, dehát ezen persze nem csodálkozom...) keveri a szart?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok elvakult.
      Hívő meg leginkább Istenben.
      Nincs ideológusom.
      A kommented bizonyítja, hogy inkább te vagy elvakult.

      Törlés