2013. május 19., vasárnap

Bye

Csak egy kis megjegyzés. Ha az elmúlt két évben Wolf Kati és a Compact Disco rossz helyezése a döntőben (döntőben, tehát bejutottak) Orbán Viktor miatt volt, akkor Alex sikere kinek az érdeme?! Vagy hogy is van ez? Még nem olvastam a 168 órát, de teljesen össze vagyok zavarodva. 
Amúgy tetszik, hogy a többség inkább örül.
Annak is örülök, hogy az SZTK-keretes szemüveg + szakáll hipszterkombóból kimaradtam. :) 
Ez a Bermuda viszont még mindig tök jó kis magyar együttes.


4 megjegyzés:

  1. NYILVÁN minden Orbán Viktor hibája. NYILVÁN. Ehhez nem kell 168 óra. Ezt mindenki TUDJA. :D :D :D
    (nevetséges)

    VálaszTörlés
  2. Csak egy kis megjegyzés, de ez off: úgy látom, legalább annyira vagy kimozdíthatatlan a hitedből, mint én. Ami nem feltétlenül baj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, dehogy. Csak a vadhajtásokra hívtam fel a figyelmet.
      A hülyeséget sokat kritizáltam a régi blogon is.

      Törlés