2013. május 11., szombat

A farok csóválja

Persze, fontos az, hogy néz ki, de nem elsődleges, és nem is másodlagos. Valójában sokadlagos. Régen is sok volt nekem, amikor az volt a kérés, hogy küldjek képet róla. Minek? Mikor még nem is láttál mást? Hiszen ott az arc, a szem (ami a lélek tükre), a felsőtest, a mellkas, a has, a fenék, a láb (!), kar, kéz és a többi. Ha már ezeket láttam, csak utána érdekel. És akkor még arról nem is beszéltem, hogy van egy mosoly, és illat, egy mozgás, ami szintén lehet elbűvölő, vagy csak simán vonzó. Ja, és a lélek. De nem leszek elvont, mert egy test lélek nélkül is lehet vonzó, de még mennyire lehet. Viszont akkor sem elsődleges a farok. Nézzünk egy példát: 

Kit érdekel, hogy hogy kicsi, nagy, metélt, jobbos, balos, egyenes vagy görbe? 
(Jó, persze engem is, de ez legyen a 48. kérdés.)
És az se baj, ha nem modellfarka van, mert bőven van más, ami lehet szép, vonzó, stb...

6 megjegyzés:

  1. Szerintem elég felszínesek azok az emberek, akik a másiknak a kukacára kíváncsiak, ezek szerintem válaszodra sem érdemesek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére a kérdés most nem aktuális. :)

      Törlés
  2. Ezt nagyon szépen megírtad, és mennyire igaz minden szava. És 48. kérdésként is csak annyi lehet fontos, hogy extrém kicsi/nagy, extrém jobbos vagy balos. :)
    Persze igaz, hogy élmény a szemnek, ha egy különösen szép darabbal sikerül találkozni, de alapjában véve nem lényeges, ha a többiből épp elegendő megfogott. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Ugye, a többinél bőven eldől a kérdés.
      Egyetértünk. :)

      Törlés
  3. Attól függ, hogy mit is keresel... :)

    VálaszTörlés