2016. szeptember 16., péntek

Melegek a tv-ben

VV

Miután hallottam, hogy van egy meleg szereplő a Való Világban, megnéztem. Pozitív, hogy a többségnél értelmesebbnek tűnt, viszont egy díva került be, aki korábban női ruhákban lépett fel. Ezzel tovább erősítjük a képet a melegekről, hogy ők ilyenek. Talán jobb lenne, sokat javítana a megítélésen, ha bekerülne egy férfiasabb meleg tanár, orvos, tűzoltó, közgazdász, stb., hogy lásd, ilyen is van, de nekik van annyi eszük, hogy egy ilyenbe nem mennek be. Vagy ennél introvertáltabbak. Ahogy én se mennék be soha. :) 
Meg van egy hetero fiúka, aki az egyik meleg magazinnak fotózkodott, mert kellett a pénz. Ez legalább ma már elfogadott... :D

Star Academy

Ebből is néztem 1-2 részt. Az elég prosztó, amikor Majka röhögve homározik le egy versenyzőt. Úgy tűnik, soha nem fogja tudni levetkőzni, hogy egy telepi parasztgyerek, de csak kellene oda egy (fő)szerkesztő, aki megmondja neki, hogy ami a játszótéren menő, az itt nem annyira. 
Nem tudom, hogy ott hány szereplő meleg, ott nem láttam ilyen nyílt felvállalást, de szerintem 1-3 akad. Viszont értelmesebbek, mint a másikban szereplők. 

Na, ezek az élményeim, a Barátok köztöt már nem fogom megnézni, ez a kettő is elég volt. :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése