2016. szeptember 6., kedd

Leon és Freddie

Leon

"A szülőanyám néha felkeres telefonon, de csak mert szóvá tették neki. Soha nem vonzódtam a családomhoz, még azokat a nevelőimet is előbbre tartottam, akikkel nem voltam jóban. Ők legalább ott voltak, főztek rám, tanultak velem. A szülőanyám viszont saját hibájából nem nem gondoskodott rólunk."

“Nem a gyerekotthonokat utálom, hanem azokat, akik bajba sodortak. Ettől függetlenül mindig elmondom, hogy bár nem vagyok hívő, hálát adok Istennek, amiért állami gondozásba kerültem. Azt hiszem, ha családban nőttem volna fel, kulturálatlan ember lett volna belőlem. Mindazok ellenére, ami történt, sokat köszönhetek a gyerekvédelemnek”.

Forrás: Index
SPF: az ilyen mindig szíven üt. (Nem akarok demagóg lenni, de ilyenkor mindig eszembe jut a felháborodás, ha meleg szülőkről esik szó, pedig ezt a fiút is hetero anyuka és apuka lökte oda, ahova.) 

Freddie

1991. november 23-án közleményben tudatta a világgal, hogy AIDS betegségben szenved.[5] A háza előtt fotósok és operatőrök százai gyűltek össze – a tömeget a rendőrség tartotta féken.

"Mivel az elmúlt két évben annyiféle találgatást olvastam a lapokban, szeretném bejelenteni, hogy a vizsgálatok HIV-pozitívnak mutattak és AIDS-ben szenvedek. Úgy tartottam helyesnek, hogy nem hozom nyilvánosságra a dolgot, azok érdekében, akik a környezetemben élnek. De eljött az idő, hogy barátaim és rajongóim megtudják az igazat, és remélem mindenki csatlakozik hozzám, orvosaimhoz és mindazokhoz, akik szerte a világon küzdenek ez ellen a szörnyű kór ellen."

Másnap, 1991. november 24-én, vasárnap este aludt el örökre.

Forrás: Wikipedia
SPF: nem is tudtam, hogy zanzibári születésű. De ami igazán megdöbbentett, hogy a bejelentés utáni nap meghalt. Érdekes, hogy ma már mindenki szuperlatívuszokban beszél róla, senki nem szólja meg, hogy meleg volt. És ez jól is van így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése