2016. február 10., szerda

Zenész hírek hazánkból 74. - Átlag feletti a melegek vásárlóereje

A Spíler Sanghaiban rendezett sajtóreggelit az LMBTQ-közösséget célzó Humen Media, ahol bemutatták a cégcsoport jövőbeni terveit, illetve külső előadókat is felkértek, hogy beszéljenek az LMBTQ-közösség jelentőségéről hirdetői szempontból. (...)

Persely Tamás, a HPS szövegírója mutatta be a Sport Szelet edzős kampányát, melynek részeként a tradicionálisan magyar márka tavaly a Pride előtt egy előremutató Facebook-posztban állt ki a melegek mellett. Ezt 2015-ben a Kreatív be is választotta az év legkreatívabb hazai megoldásai közé. (...)


Ezt követően Márkus Éva, a Live Nation Entertainment rendezvény és koncertszervező cég hazai marketing és pr-vezetője beszélt az LMBTQ-célcsoport fontosságáról. Ő is elmondta, hogy a melegek több elkölthető jövedelemmel rendelkeznek, hiszen a melegek esetében általában nincs gyerek, illetve ha párokról beszélünk, akkor mindketten önálló elkölthető jövedelemmel rendelkeznek, emiatt többet is költenek pihenésre, szórakozásra, szabadidőre. (...)

Magyarországon például csak egy nagyon szűk réteg jár étterembe, azonban az LMBTQ-közösség tagjai között ez az arány is sokszorosa a teljes társadaloménak.

Forrás: Kreatív

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése