2015. október 17., szombat

Alter promó

Ezt a promót... LOL. :D Alterego.


4 megjegyzés:

  1. Bevallom őszintén: lassan két éve élek BP-n, de még egyszer sem voltam az Alterban.... pedig sokat hallottam róla.... lehet,hogy én is ilyen helyzetbe kerülnék, mint ami a képen van.... xD Nem tudom, hogy miért nem jutottam el eddig..... Egyszer most már tényleg le kellene menni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, én is csak egyszer voltam, pedig mindig Bp-en éltem. :)

      Ha ilyen helyzetbe kerülnél, csak szólj, és megvédelek. :P

      Törlés
  2. Ha nem tévedek, ez valamelyik divatmárka reklámja volt. Amúgy hasonlóan szoktam magam érezni :D

    VálaszTörlés
  3. Azt nem tudom, de lehet.
    Te azért már érettebb vagy, egyébként már ilyen fazonok járnak oda, mint a bőrszerkós alakok? :)

    VálaszTörlés