2013. november 11., hétfő

Fiatal, 30-as férfi politikusokat szeretnék látni

1. Kellene 20 deka sonka - mondja a vevő az eladónak. A másik ilyen a lesz két sör. Nem. Kérek, szeretnék kérni, légy oly kedves, kérnék, vagy valami...

2. Tényleg Lendvai Ildikó visszatérésétől hangos a magyar belpol? Tényleg?? Lendvai Ildi - nincs új a nap alatt. A PM-es Szabó Rebeka se mondja azt, hogy majd a választás után megmondja, hogyan változik a progresszív adórendszerük, addig nem. Fiatal, 30-as férfi politikusokat szeretnék látni. 

3. Fagyállót tett a borába, mert már nem bírta elviselni, hogy rendszeresen meglopják. Hibázott? Lehet. Megértem? Igen. Ki a nagyobb bűnös? Lehet ezt így feltenni? Vagy inkább ki hibázott nagyobbat? Szerintem a tolvaj. 

4. Minden kéregetőnek adni kellene, de nem teszem. Szelektálok. Jézust kellene bennük látni, ha azt mondom, keresztény vagyok, de nem látom. Nem mindenkiben látom. Jézus nem volt agresszív, se beszívott, de mégis, amit a legkisebbnek adsz... Nehéz.   

5. Bjutiful zene:

2 megjegyzés:

  1. 1) Egyetértek.
    2) Több női politikus kell. Több fiatal politikus kell. Több elvű politikus kell. Több erkölcs kell a magyar politikába. Kevesebb képmutatás kell.
    3) Mindkét fél hibázott. Lopásra nem lehet mérgezéssel válaszolni. Az önbíráskodásnak nem szabad teret engedni, ez pedig az volt. Egy erkölcsileg nem igazolható cselekedet nem ad felhatalmazást másoknak arra, hogy bűntettek valósítsanak meg.
    4) Jézus pedig mindenkiben ott van, nem? :) Én sem adok mindenkinek. Hajléktalanok lapját szoktam venni. Ételt szoktam adni, ha van nálam. Ruhát szoktam adni szervezeteknek. Jézus nem volt agresszív, nem volt beszívott, de felkarolta azokat, akiket ma így jellemeznek. Jézus annak az ellenkezőjét tette, amit a mai, önmagukat kereszténydemokratának hazudók nagy része tesz.

    4) Szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Végre. :)
      2. Egyetértek. De női kvóta nem kell.
      3. Ki hibázott nagyobbat?
      4. De. :) Pont ezt írtam. De ne ítéljük el az összes kereszténydemokratát... És ne általuk ítéljük meg, nemde?
      4. Ugye-ugye.

      Törlés