2013. november 16., szombat

4-es metró

Ha minden igaz, jövőre átadják a 4-es metrót. 
Ugye mindenki várja már? :)
Remélem, hogy utána soha többet nem építenek ilyet, vagy legalábbis nem ebben a konstrukcióban.

10 megjegyzés:

  1. Na most miért, a Duna alatt végig észak dél irányba futó új vonal építése, ami összekötné a szentendrei és a ráckevei hévet milyen izgalmas lenne, főleg, ha az építkezéshez elterelnék ideiglenesen a Dunát néhány évre:D

    VálaszTörlés
  2. jó, de ott se az egyszerű megoldást választották, hanem mindenfelé el akarják kacsáztatni, pedig csak egyszerűen a batthyány tér és a kálvin között kéne összekötni őket (elvileg a déli vonalcsoportot behoznák addig)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "batthyány tér és a kálvin között kéne összekötni őket" - ez a Deák tér. :)

      Törlés
    2. mi a Deák tér? o.O

      Törlés
  3. Hogy hoznák be a Kálvinig? És merre akarják elkacsáztatni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Föld alatt...
      az M5 tervezett vonala kb: Óbuda/Kaszásdűlő-Margitsziget-Lehel tér/Nyugati/Oktogon-Astoria-Kálvin tér-Boráros tér-Közvágóhíd-Pesterzsébet úgy nagyjából.

      Törlés
  4. Válaszok
    1. A belvárosba? Csodás lenne. A Nyugatinál is milyen bájos a híd...
      A Duna alá meg hosszanti irányban nem akartak metrót építeni, ha jól tudom, közúti alagút építése fordult még meg egyes komcsi fejekben anno.
      A szentendrei és a ráckevei HÉV összekötése sokkal progresszívebb terv, mint a már a 70-es években is elavult 4-es metróé. Azt esetleg azzal lehetett volna normális beruházássá tenni, ha vonatok is közlekedhetnének benne, és nem száz méterenként lenne megállója.

      Törlés