2013. november 18., hétfő

Ha Csernus mondja...

Hvg.hu: A magyar fiatalok körében egyre többször felmerül megoldásként, hogy egy másik országban kezdjenek új életet. Ez egy racionális kiút, vagy menekülés?

Cs. I.: Azt mindenki maga tudja magáról, hogy menekül-e, de hitből is ki lehet menni, miután eldöntöttem, hogy ez itthon nem az én utam, megtettem mindent, de nekem ez itt kevés. Nemrég találkoztam Londonban egy 35 éves pasival, aki szívvel-lélekkel csinált itthon mindent, de mégsem boldogult racionális szempontból. Öt éve kiment, és azóta jól érzi magát. Azt mondta, hogy megérte, és nem is akar visszajönni.

Azt viszont tudni kell, hogy az, hogy valaki külföldön anyagilag egyenesbe kerül, nem jelenti azt, hogy érzelmi szempontból is stabil lesz. A félelmeit, a feszültségeit, a konfliktusait, a frusztrációit, és a szülőkkel való viszonyát mindenki cipeli magával tovább.

Forrás: HVG
SPF: Csernus mindig egy kicsit idegesítő figura volt, viszont nem szarozik kimondani keményebb dolgokat sem. Elgondolkodtató. 


1 megjegyzés:

  1. Mindig próbálok finoman fogalmazni, legalábbis direktbe nincs szándékomban megbántani senkit - viszont nem vagyok sem doktor, sem megmondóember :P
    De csakazértis! :)

    VálaszTörlés