2013. november 3., vasárnap

Értetlenkedések

1. X
Nem azért mondom, de miután kiesett az MDC, majd most a ByTheWay, ki miatt nézzem ezt a műsort? Jó, maradt egy Márk meg egy fekete díva, de amúgy már nem annyira érdekel ez a 2 óra. Uncsi.
Amúgy csak a hangok miatt néztem, hah. :)
Mindegy, marad a foci, az örök.
De akkor is, na. 

2. Politika
Ez a bajai videó is annyira uncsi már, elkúrták, akiknek el kellett kúrni ismét valamit, ennyi. Még fél év van a választásokig, de ez a szint, ez nagyon lent van, és még lesz ez rosszabb is. Jobbra is, balra is.

3. Köteles beszéd
Ez a sixx nevezetű ember hogy tud így élni? Benne halmozódva van az indexes "mindent le kell fikázni" életérzés, ami jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy ezt sokan így csinálják az országban. Ez biztos nem visz előre. Senkit. 

4 megjegyzés:

  1. 3. Én jókat szoktam röhögni az irományain. Viszont nem biztos, hogy foglakozni kell olyasvalaki véleményével, aki Mötley Crüe basszusgitárosa után kapta a nevét. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3. De az állandó morgás sok. Igazad van, nem kéne (a névazonosságot nem tudtam :P), de valahogy fel kell szólni a hülyeségei ellen. :)

      Törlés
    2. Én azt vallom, hogy a közöny a leghatásosabb fegyver az ilyen megmondóemberek ellen. :)

      Törlés