2013. december 27., péntek

Az introvertáltak ereje

Igazságot a csendeseknek!

címmel jelent meg egy írás az Origon, és hiába éjfél után olvasom, miközben másnap meló és korán kell kelni, akkor is elolvasom, ha érdekes, mert éjjeli bagoly vagyok. Ilyenkor jönnek a jó kis elmélkedős gondolatok. Ráadásul a videót is megnézem, hiába 20 perces, mert jó, érdekes, ritkaság, hiánypótló, és nagyon igaz. Alapvetően magam is introvertált vagyok, később rájöttem, hogy inkább ambivertált (a kettő között) lehetek, de extrovertált sose leszek. Már majdnem leírtam, hogy ebben is az aranyközépút vagyok, de pont erről szól az egész, hogy nem az a lényeg, hogy ki milyen -vertált (na, ezt így vajon le lehet írni?), hanem az, hogy egyik se nyomja el a másikat, és mindenki éljen úgy, amilyen állapotban a legjobban érzi magát, és úgy hasson, alkosson, gyarapodjon. Ez nagyon fontos lenne. Hallják meg az extrovertáltak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése