2015. április 18., szombat

Intim

A terem WC-jében...


Csoportos? :)

12 megjegyzés:

  1. Jelentkezz be és meséld el milyen :D De szerintem nem olyan, mint amire gondolsz :D Kezdjük ott, hogy ruhában vagy, meg lehet női oktató van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Honnan tudod, mire gondolok? :D
      Ki tudja, milyen lehet. :P

      Törlés
    2. Nem tudom, de a megjegyzésed alapján, lehet orgiára :D :D Már látom lelki szemeim előtt, hogy egymás intim részeit edzik a szereplők :D
      De menjünk, próbáljuk ki mi ez :D

      Törlés
  2. Én simán elmennék egy ilyen tanfolyamra :D Amúgy meg felöltözve tanítják meg hogyan erősítsd az alhas tájéki izmaid, ez akár merevedési problémákra is jó, de prosztatának, vizetlési zavarokra is jó. Ha most nincs is gond vele, később lehet jól fog bármelyik pasinak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki és meséld el!
      Nincsenek merevedési zavaraim - még. :D

      Törlés
    2. Én azt olvastam amúgy róla, hogy segít abban is, hogy magasabbra álljon :) és "mellékhatása lehet az is, hogy vastagabb és hosszabb lesz tőle :D

      Törlés
  3. Tudtommal ahol én élek nincs ilyen. De felmegyek Pestre, s beiratkozunk ketten :P

    VálaszTörlés
  4. Annyi jelentkeződ van már, hogy csoportot is alakíthatsz :D

    VálaszTörlés