2014. február 15., szombat

Zenész hírek a nagyvilágból 140. - Ellen Page: Leszbikus vagyok

A 26 éves Ellen Page egy meleg fiataloknak szóló Las Vegas-i konferencián jelentette be:

Azért vagyok itt ma, mert meleg vagyok.
Ellen Page bejelentette: Leszbikus vagyok
A Bally Hotelben tartott Itt az idő, hogy boldog légy összejövetelen elmondta még:

Belefáradtam a takargatásba, belefáradtam hazugságokba. Évekig féltem, attól hogy ki vagyok. Szenvedett a lelkem, szenvedett a mentális egészségem és szenvedtek a kapcsolataim. És most itt állok veletek a másik oldalon.

Forrás és videó: 444, Index
SPF: szuper, de ki az az Ellen Page?! :) (Jó tudom, színésznő, szerencsére kiderül a cikkből.)

1 megjegyzés:

  1. És egyébként nem is rossz színésznő. Bár az megdöbbentett, hogy már 27.

    VálaszTörlés