2014. február 22., szombat

Piros

1. Érdekes írás a katekizmus korrekciójáról. Csak lesz valami. Mint katkónak, fontos.
2. Amikor a meetingen a 7 hímneműből 3 meleg, az olyan LOL.
3. Törés, repedés nem látható - röntgen. 
4. Van egy bizonyos kereszteződés, ahol mindig vannak kéregetők. Jött is az ember, de nem adtam, és ezután lelkiismeret-furdalásom (lehet már egybe íri?) volt. Hideg volt, nekem fűti a seggemet a fűtés, ő meg ott fagyoskodik, mégse adok. Megfogadtam, hogy legközelebb adok, ki is készítettem a pénzt. Legközelebb ugyanott, megint jött, adtam. Jobb érzés. Mindkettőnknek. Viszont messze az enyém volt a legszarabb kocsi a sorban, és csak én adtam. No de legközelebb előttem állt a 15 millás terepjáró, és kinyílt az ablak, ment a pénz. Lehet, hogy mások is végigmentek ezen? :) Vagy csak szimpla véletlen. 
5. Na, Janukovics még hatalmon van?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése