2014. február 2., vasárnap

Karl Erik Böhn utolsó nyilvános szavai

Akit kicsit is érdekel a magyar sport, követhette Karl Erik Böhn - magyar női kézikapitány - sikereit, kudarcait, életét, sorsát, küzdelmét a betegséggel. Most, hogy ma elhunyt, idézek tőle, mert szerintem érdemes odafigyelni azokra, akik közel vannak a túlvilághoz. 

„Azt tanultuk, hogy a boldogságot és az örömöt kell keresni az életben, míg a fájdalom és a nehézségek negatív dolgok. Szerintem ez nem így van, mindkettőt meg kell tapasztalnunk. Biztosan mondhatom, hogy az elmúlt évem tele volt kihívásokkal, fájdalommal és nehézséggel, különösen, amikor karácsony előtt megkaptam a halálos ítéletemet. De január 3-án úgy éreztem, most vagyok a legboldogabb és a legharmonikusabb. Nehéz elmagyarázni, hogy mi okozta ezt, de az átélt dolgok segítettek, hogy pozitívan viszonyuljak az élethez, és ne vegyek semmit túl komolyan. Mindannyian tudjuk, hogy egyszer meghalunk" – írta Böhn, aki végső tanácsokkal is ellátta olvasóit:
„Vigyázz a szeretteidre!”
„Éld az életed!” 
„Ne könnyű terhet, hanem erős hátat kérj!”

Forrás: NSO


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése