2013. október 29., kedd

Hősök

1. Figyelemreméltó, hogy a székelyek még a magyar belpolitikát is össze tudják kovácsolni ideig-óráig. Persze most is volt 1-2 álliberális okostojás, de velük jobb nem foglalkozni. Örülök inkább, jól sikerült, itt is, ott is, aztán egyszer - öregkoromra - csak lesz autonómia.

2. Az aktív-passzív-uni szavazás is lezárult, az eredmény nem olyan meglepő, bár én több passzívra tippeltem volna saját tapasztalatból. :) De hogy a 10% frigid?! Ezt hogy?! Ne már... A következő kérdés erős lesz.

3. Szerintem tök szép a CET/Bálna lézerjátéka. Kár, hogy lassan vége. De legalább nyílik, tényleg nyílik?

4. Kiderült, hogy én is egy hős vagyok. :) Bár nem szeretek a múltba révedni, mert mindig előre, de ez érdekes, elgondolkodtató és vicces lett:



10 megjegyzés:

  1. 1. Személy szerint én kevésbé erőltetném a székely autonómiát, mert nem csak székelyföldön vannak magyarok Erdélyben, én másképp közelíteném meg a dolgot, kicsit szélesebbre tárva, közelebb egy "nemzetek szövetsége Erdélyért" dologhoz. Egyszer már volt a történelemben autonómia Székelyföldön, melynek "mellékhatása" az volt, hogy cserébe a többiek "szívtak", pl azok, akik az én szülőföldemen éltek. Picit olyan ez, mint a második világháborús észak és dél Erdély felosztás, aminek hatására a délerdélyi magyarság igencsak megcsappant és meggyengült. Szóval én egy picit azt érzem, hogy itt olyanféle kompromisszum köttetik amely pl Kolozs vagy a Parcium számára hátrányos lehet, ahol szintén jelentős számú magyar ajkú ember él.
    2. Erős???:)
    3. Az mikor látható?
    4. Én azt hittem te 80-as években születtél, de ha te is hős vagy a videó szerint azt jelenti, hogy 80-an előtt születtél:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Ebben igazad van. Gondolom azért jött most elő erősebben, mert az erdélyi autonómia kilátástalan, és legalább ez reményt ad. Másrészt meg az új román közig. törvény durván megváltoztat mindent, természetesen a magyarok számára hátrányosan. Mondjuk Szlovákia is megcsinálta, és az EU a füle botját nem mozgatta...
      2. Az. :)
      3. Estefelé, miután lemegy a nap.
      4. Igaz, de ahonnan loptam, ott 90 előtt születettekkel reklámozták, az meg igaz rám is. :)

      Törlés
    2. 2. És tegyük hozzá, hogy legalább az egyik "passzív" lány volt!

      Törlés
  2. 1. És szerencsére azt az egy-két álliberális idiótát is lehurrogta a többi álliberális. :) Egyébként gondolod, hogy tíz éven belül sikerül kivívni az autonómiát? :) Mondjuk, én maximálisan örülnék neki.
    2. Miért olyan elképzelhetetlen, hogy van frigid olvasód?
    3. Én először valami gagyi diszkó lézerfényeinek véltem. Szerintem nem kár érte...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. No igen... :) Hát, nehéz, de hinni kell benne.
      2. Mert ne legyen már senki frigid! :)
      3. Már nincs, elvileg, örülhetsz. Én nyitottabb vagyok az új dolgokra. :)

      Törlés
    2. 2. Mi a bajod a frigidekkel? Miért kellene mindenkinek sexmachine-nak lennie?
      3. Itt nem a dolog újdonságával volt problémám. Mert nem volt újdonság, láttam már hasonlót. De szerintem annyira jól nem nézett ki, nem éreztem azt, hogy ez olyan különleges dolog, ami miatt bokán kellene fosnom magam.

      Törlés
    3. 2. Mert az jobb.
      3. Én sem kaksiztam mondjuk... :)

      Törlés
    4. 2. Kinek mi a jobb...

      Törlés
    5. 2. Én csak jót akarok. :)

      Törlés