2013. július 27., szombat

Szürreális szűrés

Mondta az ember az előtérben, hogy szijja, mi itt tegeződni szoktunk. Mondom OK, hello, tegeződjünk. Olyan 50 körüli volt, nem tudom, hogy tényleg csak nagyon kedves akart lenni, vagy új színfolt (hús) voltam. Aztán a doki egyből egy lebaszással kezdte, mikor volt utoljára, miért ilyen soká, stb. Kezdtem pipa lenni, mondtam is, hogy most itt vagyok, OK??? Erre visszakozott. Aztán beszélgettünk. Hol ismerkedik, bárokban? Nem ismerkedem bárokban. Biztos? Biztos. Van, akinek heti 5 partnere van. Mondom nekem nem. Nem élek ilyen életet. Ettől még elkaphatja. Ez igaz. 

Megismeri a HIV+ embereket az utcán? Ööö (eszembe jutott a Philadelphia, de valójában) nem. Na akkor álljon fel, és nézzen a tükörbe. Elkezdi mondani: a tokája, az íny és a fog, az arca az orra, az a csík, a feneke így néz ki, stb... Kb. úgy, mintha az elsődleges nemi jellegről beszélnénk. Megnyugtatott, hogy nem lát annak. De azért megfingatott, vagy csak szurkálódott: bár van egy kis tokája, talán nem sportol eleget. (Mi a g-i? Úgy néztem rá, mint egy gyilkosra.) Hangerő fel: de sportolok eleget! :) Pontosan tudja milyen hiúk a buzik... :) Jobban kiakaszt a toka egy szűrésen, mint a lényeg. Jól van, te is igazán buzi vagy, ülj le, egyes! Gondolhatta.

Aztán jött a komolyabb sokkolás: idén már 14 tizenéves volt itt, akik elkapták. (Úristen...) Mondja lemondóan: nekik azt mondták, nem kaphatják el, elhitték... Aztán megkérdezte, hány ismerősöm van a Facebookon. Mondom mennyi, (amúgy nem sok), erre rábólintott, hogy tényleg nem. (Buzimércében nem sok, tudom. ) És van HIV+ ismerőse? Tudtommal nincs. Minden társaságban van egy - mondja. Ismer olyat, hogy XY? Mondom nem. Akkor jöjjön ide, megmutatom a Fb-on. Ő pozitív. Látja, amikről az előbb beszéltem. Lehet tökéletes a teste, de az arca elárulja. Nem véletlenül fotózkodik így. Aztán jön a következő. Majd: szereti az idősebbeket? Mondom nem. Biztos nem? (?) Biztos nem. (!) Mutatok olyat is - azt már a mobilon. 

Úgy álltam ott, mint egy sokkolt kiskamasz. Egyrészt nem akarok így kinézni, nem akarom elkapni, másrészt ne sokkoljon ezekkel, harmadrészt milyen az, hogy mások képeit nézegetjük, ez jogilag kicsit necces... Miközben tudom, hogy jót akart. Egy jó nagy sokkoló pofont, mert ő az a doki, aki szabadidejében (?) azokkal foglalkozik, akiket mindenki megvet, és akiktől mindenki fél. Bár, ahogy ő is beszélt róluk meg a fertőzésről, vissza is kérdeztem, hogy akkor őket karanténba kellene zárni? Igen, lehet - ez volt a válasz. És bármennyire sokkolóan hatott, tudom, hogy itt sem rosszat akart...

Minden negatív lett. 

7 megjegyzés:

  1. Nos, azért ez a tipikus ijesztgetős eset, ahol engem szűrnek, ugyan mesélnek dolgokat, de korántsem így adják elő. Elmondják, hogy hogyan vigyázzak, stb, de sokkolni nem akarnak.
    Mellesleg tök jó, hogy a HIV-re hívja fel a figyelmet, amikor azt nem is olyan egyszerű elkapni, mint akár egy szifiliszt vagy trippert vagy HPV-t...

    VálaszTörlés
  2. Hmm... felhúztam magam... akkor is, ha sokkolni akart, akkor is, ha nem.
    Elég toleránsnak érzem magam, de biztos visszakézből beszóltam volna... Na, ilyesmivel még deFallát is ki lehet hozni a sodrából :)

    VálaszTörlés
  3. S mi vitt rá erre a szűrésre?

    VálaszTörlés
  4. A HIV tényleg nem a legkönnyebben terjedő betegség, ebben igaza van Andreas-nak. Egyébként pedig az orvos módszerei valóban a büntetőjogi felelősségre vonás lehetőségével kecsegtetnek.

    Az a doki, aki engem szűr, egészen aranyos (Karolina út).

    VálaszTörlés