A finnországi Pride hetére készült a rendhagyó hirdetés.
Finnországban a vírushelyzet miatt a hagyományos júniusi dátumról őszre halasztották a Pride hetét. A Burger King azonban így is külön kampánnyal készült az alkalomra, amelynek kedvéért félretették a szokásos rivalizálást a McDonald's hálózatával. Mit félretették, egyenesen szembementek az eddig hangnemmel, printhirdetésekben és plakátokon mutatják a csókolózó Burger Kinget és Ronald McDonaldot a szeretet mindent legyőz szlogennel.
"Azt gondoltuk, a legjobb mód az értékeink közvetítésére egy mindent elsöprő csók lesz. Azt akartuk megmutatni, hogy a végén a szeretet úgyis mindent legyőz. És azt is tudtuk, hogy a McDonald's is ugyanezt vallja" - mondta a kampányról Kaisa Kasila, a finn Burger King brand menedzsere. A kampányon a Bk belső kreatív csapata mellett a TBWA Helsinki dolgozott.
SPF: jövőre jöhetne valami szivárványos hambi is. :)
Tavaly pont a júniusban jártunk Ámerikában, és Pride shake-et kértem az egyik hambisnál (sima vanília ízű volt, de a tetején volt szivárvány szórás). Sok helyen kint volt a szivárványzászló (templomokon is!), sok üzlet tett valami gesztust. A kedvencem egy cipőbolt volt, akik hatalmas színes plakátot raktak az ajtóra a következő felirattal: Every pair is perfect. <3 És persze, ez üzleti érdek is, de akkor is. Így is lehet.
VálaszTörlésDe jó! :) Apróságok, mégis mennyit jelentenek. Templomokon a zászló, mennyire elképzelhetetlen itthon...
Törlés