2018. november 17., szombat

Az elmúlt fél év

Megpróbálok elvonatkoztatni a nekem nem tetsző dolgoktól:
- sorosozás, migránsozás
- pénztáros lőrinc, oligarchák, NER
- korrupció, ügyészség
- pökhendiség, gyűlölködés
- média, propaganda
- álkeresztény politika
- stb.

Ezektől elvonatkoztatva megnéztem a személyes dolgaimat, mi történt az elmúlt fél évben:
- megszűnt a kedvenc napilapom (Magyar Nemzet) és ennek hétvégi száma, ami politikától függetlenül is nagyon értékes volt.
- megszűnt az egyik kedvenc hetilapom (Heti Válasz)
- megszűnt nézésre érdemes tévének lenni a sokáig kedvenc HírTv
- az összes médiumban, így az egyik kedvenc rádiómban (Info) - ami szerintem a legobjektívebb - is megjelentek a Brüsszelt megállító ostoba felhívások
- a másik kedvenc rádiómat (Music FM) most szántják be
- a 2019-es cafetéria változások nettó 100 ezret húznak ki a zsebemből - évente
- Lakástakarékot már nem tudok kötni (szerencsére volt)

Hol a vége?
Mikor lesz vége?

1 megjegyzés:

  1. Hogy-hogy hol s mikor lesz vége?! Majd. Nem akarlak űberelni, csak megjegyzem: a visszamenőleges törvénykezéssel az én zsebemet cca. 300 ropival tették könnyebbé - szintén évente. "bánja a miskolczi pék" de legalább látnám az értelmét... Az a szerencse(?), hogy önkéntesként egy huncut fillérre sem tartottam személy szerint igényt az elmúlt 11 évben... A csapatra szívesebben fordítanám a kótyavetyélt összeget, de nálunk nincs foci. Oszt'jónapot.

    VálaszTörlés