Na most miért, a Duna alatt végig észak dél irányba futó új vonal építése, ami összekötné a szentendrei és a ráckevei hévet milyen izgalmas lenne, főleg, ha az építkezéshez elterelnék ideiglenesen a Dunát néhány évre:D
jó, de ott se az egyszerű megoldást választották, hanem mindenfelé el akarják kacsáztatni, pedig csak egyszerűen a batthyány tér és a kálvin között kéne összekötni őket (elvileg a déli vonalcsoportot behoznák addig)
Föld alatt... az M5 tervezett vonala kb: Óbuda/Kaszásdűlő-Margitsziget-Lehel tér/Nyugati/Oktogon-Astoria-Kálvin tér-Boráros tér-Közvágóhíd-Pesterzsébet úgy nagyjából.
A belvárosba? Csodás lenne. A Nyugatinál is milyen bájos a híd... A Duna alá meg hosszanti irányban nem akartak metrót építeni, ha jól tudom, közúti alagút építése fordult még meg egyes komcsi fejekben anno. A szentendrei és a ráckevei HÉV összekötése sokkal progresszívebb terv, mint a már a 70-es években is elavult 4-es metróé. Azt esetleg azzal lehetett volna normális beruházássá tenni, ha vonatok is közlekedhetnének benne, és nem száz méterenként lenne megállója.
Na most miért, a Duna alatt végig észak dél irányba futó új vonal építése, ami összekötné a szentendrei és a ráckevei hévet milyen izgalmas lenne, főleg, ha az építkezéshez elterelnék ideiglenesen a Dunát néhány évre:D
VálaszTörlésSzuper lenne... :) Inkább ne legyen.
Törlésjó, de ott se az egyszerű megoldást választották, hanem mindenfelé el akarják kacsáztatni, pedig csak egyszerűen a batthyány tér és a kálvin között kéne összekötni őket (elvileg a déli vonalcsoportot behoznák addig)
VálaszTörlés"batthyány tér és a kálvin között kéne összekötni őket" - ez a Deák tér. :)
Törlésmi a Deák tér? o.O
TörlésHogy hoznák be a Kálvinig? És merre akarják elkacsáztatni?
VálaszTörlésFöld alatt...
Törlésaz M5 tervezett vonala kb: Óbuda/Kaszásdűlő-Margitsziget-Lehel tér/Nyugati/Oktogon-Astoria-Kálvin tér-Boráros tér-Közvágóhíd-Pesterzsébet úgy nagyjából.
(függővasutat, ezeret! :P
VálaszTörlésLegyen.
TörlésA belvárosba? Csodás lenne. A Nyugatinál is milyen bájos a híd...
TörlésA Duna alá meg hosszanti irányban nem akartak metrót építeni, ha jól tudom, közúti alagút építése fordult még meg egyes komcsi fejekben anno.
A szentendrei és a ráckevei HÉV összekötése sokkal progresszívebb terv, mint a már a 70-es években is elavult 4-es metróé. Azt esetleg azzal lehetett volna normális beruházássá tenni, ha vonatok is közlekedhetnének benne, és nem száz méterenként lenne megállója.