2013. szeptember 15., vasárnap

A szavazásról

Lezárult a választásos kérdés. Olvasóim (illetve a közülük szavazók) között egyértelműen az LMP és az Együtt 2014-PM nyert. A dobogóra még a Fidesz fért fel. Én nem szavaztam. Mindenki tudja hogy ez nem reprezentatív, sőt, messze van az igazi közvélemény-kutatásoktól. Azért köszönöm a szavazatokat! Készüljetek fel, hogy más eredmény fog születni a választásokon... :)  Hogy mi lesz itt jövő tavasszal? Azt még nem tudom, de biztos nem ez. Az LMP örülhet, ha bekerül, ahogy a DK is. Örülök, hogy a Jobbik egy szavazatot sem kapott, de a valósában nem így lesz...

Már kész is az újabb kérdés, kicsit bulvárosabb. :)

2 megjegyzés:

  1. Eh, azért én nem innék előre a medve bőrére! :) Bár valóban elég kicsi az esélye annak, hogy megy a Fidesz.
    ... és ha megy is, mi jön utána?
    Az LMP szerintem azért nem úgy áll, mint a DK.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem iszok, csak a tényeket írtam le. :)
      Jobban áll, de a bekerülés határán van perpill. Kerüljön be! Csak egyedül ők se mennek semmire... Sajnos.

      Törlés