2013. június 16., vasárnap

Bécs 2013


Elnézve a bécsi melegfelvonulásról készült képeket, őszinte leszek, egyik sem tetszik igazán. Nem érzem, hogy ott a helyem, pedig érdekel. Az extremitás miatt. Nem az én (visszafogott) világom. Ettől még örömteli az egész. Sőt, ahogy olvasoma Vienna Pride fesztivál miatt egyébként a buszok, villamosok is szivárványos zászlóval jártak, ugyanúgy, ahogyan a városházára, a színházakra és a bécsi egyetem épületére is kitették a jelképet. 150 ezren voltak (!).

Forrás, infók, képek: Die Presse, Index.

8 megjegyzés:

  1. Alig más a hozzáállás ott...

    VálaszTörlés
  2. 150ezer embernek nagyon kis része ilyen extrém. A sokszínűséghez adsz hozzá azzal, ha a saját visszafogottságodat is megjeleníted. Irány tehát a Budapest Pride! :)

    VálaszTörlés
  3. igazi fieszta... ami ebben az elmaradott gondolkodású, társadalmilag (is) begyepesedett, visszamaradott országban elképzelhetetlen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért vigyázz, hogy nehogy te meg megkeseredett legyél.

      Törlés
  4. Annyira, de annyira készültem menni (nekem sem a világom, de hajt a kíváncsiság, meg rettent el a hazai), de ezt lecsúsztam már jóval előtte. Most meg szörnyű ilyesmiket olvasni, hogy szép volt jó volt, és ujjé... :)

    VálaszTörlés