2016. november 25., péntek

Férfi öltözők

Megfordultam már párban, kondizás és egyéb sportok miatt, és most is járok 2-3 helyre, de sose szerettem azt a fajta (hetero) arcoskodást, ami ezeket jellemzi. Minden második szó bazdmeg geci kurva ribanc. A kedvencem a mennyit ittam múltkor, amikor kiderül, hogy ki a nagyobb király, általában aki a legtöbbet itta és nem tudott magáról. Ráadásul közben megdugott még 3 lányt. Majd jön az én 4-et! Hogyne. Ami igazán vicces, hogy ez korral se változik. Van egy hely, ahol a papák (50+) még most is kb. ezt tolják. Persze, a valósában meg mindenki papucs (ez a normális amúgy), megy haza az asszonyhoz. Van, aki ezért is kap, de attól, aki ugyanúgy hazamegy az asszonyhoz. Tehát semmi értelme. :) Csak akkor meg minek az egész színház?! Annyira vicces, amikor az egyik papa oltja a másikat (az csak 40+), hogy nézd már, a Józsi leborotválta a faszát... Hát, komolyan, na. :) Ezt nézed?! Fújbuzik. A 20 évesekről meg ne is beszéljünk, édes, jó, Istenem... Mondjuk ott legalább van valami látnivaló, ami vigasztal. :) 
Na, de nem általánosítok (annyira), vannak azért normális arcok/brigádok is. 

6 megjegyzés:

  1. Már csak néhány fotó kellett volna, hogy mindezt illusztrálja. :)
    No meg egy (vetkőzös-öltözős) magadról is, hogy még hihetőbb legyen a történet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ilyenekkel nem fogom illusztrálni. Marad a képzelet. :D

      Törlés
  2. Mily' szerencse, hogy nem veszem magamra a "papa" elnevezést... pedig 50+ vagyok.
    Engem majd akkor papázzanak, ha összerondítom magam - amúgy az ifjú párom mellett visszafiatalodok :P
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na is vedd magadra. :)
      Pláne jó, ha ifjú párod van.

      Törlés
  3. és arról mi a véleményed, ha valaki 3 hónapja csalja az asszonyt egy 20 éves libával és az asszony semmit sem sejt mert teljesen átvágták a fejét? :D

    VálaszTörlés