2016. május 23., hétfő

Vetkőző szépfiúk

Legutóbbi külföldi utam után ismét megállapítottam, hogy Magyarországon vannak a legszebb fiúk, férfiak, és ezen belül is Budapest verhetetlen. A mai kánikulai nap után meg pláne. Rövidnaci, atléta, és én már kb. olyan vagyok, mint az egyszerű kanos hetero férfi, akik két kidobott dudától csorgatja a nyálát... :) És egy csomóan adnak is magukra, szépek. Jó, néha túlzásba is viszik, amikor a villamos vagy a kirakat üvegfelületén is a hajukat igazgatják félpercenként, másodpercenként. :) Viszont én meg nagyon kanos leszek ezektől a vetkőző szépfiúktól... :D Sóhaj. 

3 megjegyzés:

  1. hát nem szomorú, amikor a vén buzi nem kapja meg a helyes fiúkákat? :'(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szomorú, mert a vén buzi ne is kapja meg, ellentétben velem, de én meg nem vagyok az. :)))

      Törlés
  2. Azt hiszem, hogy egy spanyol kirándulás után azért megváltozna a véleményed ;-)

    VálaszTörlés