2015. június 13., szombat

Gyere haza

Van ez a Gyere Haza Fiatal Program, amiről csak akkor tudhatsz meg konkrétumokat, ha regisztrálod magad. Ennek értelmét nem látom, persze jól el lehet adni, hogy milyen sok ember akar hazajönni, pedig csak regisztrált, hogy egyáltalán valami infót kapjon. A hírekből is csak annyit lehet tudni, hogy lakhatási, letelepedési támogatással és megfelelő munkahely biztosításával segít az állam. 

Nekem is többi barátom, ismerősöm van kint, és nagyon örülnék, ha hazajönnének, de ezzel a programmal fenntartásaim vannak. Én itthon maradtam a legnehezebb időben, válságban is, én itthon adóztam, nem hagytam el a hazám, hogy fellengzős is legyek, és ezért nem engem támogatnak, hanem azt, aki elment, és adott esetben még szépen vissza is köpködött, hogy ez egy szar ország, stb.

Persze nem ez az első intézkedés, amivel nem értek egyet, most megmentjük az autólízingeseket, mert fel kellett venni azt a hitelt 6 milliós autóra, nem volt jó az 1 milliós használt, hogy addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér... Mentsük meg a Quaestor károsultjait is 30 millióig, mert qur*** baromira rászorul az, aki 30 misit tett be olyan kötvény vásárlására, ami magasabb hozammal kecsegtetett, csak éppen a Beva nem volt mögötte. 30 milliójával rászolruló, érted?! Meg felelőtlen is, de mentsük meg őket is, hogyne...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése