2014. április 7., hétfő

Kérdések a választásról

Mesterházy nem gratulál, mert ilyen. Schiffer bezzeg igen, ezért is van nagyságrendekkel fölötte. A Mazsihisz is gratulál, akkor hogy is van ez?

Mindenki hibás, hogy nem nyert a Kormányváltás, csak ők maguk nem... Ezért tartanak ott, ahol. Hitelesebb politikusok kellenek mindenhol. 

Nagyon remélem, hogy a Jobbik soha nem fogy győzni. Én hiszek benne, de tényleg, nem aggódom túlságosan emiatt. 

Ennek a rózsaszín kanapénak amúgy mi volt az üzenete? És hol a srác?

Fénykép: 6

Médiafölény. Az van, volt és lesz. Emlékszem a Nap-Keltére, durva volt. Tényleg nem jó a médiafölény.

Szabad Györgyre is emlékszem még régről, ő szimpi volt.

A könnygázra is emlékszem, az nagyon nem volt jó.

"A győzelmet a populizmus, protekcionizmus és liberalizmus “furcsa receptjével” - ezt hogy is?! Érdekelne. Liberalizmus. 

Az új választási rendszer miatt nyertek vs. "az új választási rendszer miatt mégsem lesz érdemben erősebb a szélsőjobb a parlamentben." Most akkor jó, vagy nem jó? Bár az előző se volt igazságos, ha nem is írtak róla, én még emlékszem. Miskolc 2.: 30-30-30, vagyis 70% nem a nyertest akarta. Igen, ez full igazságtalan. 

Ha 200 ezren élnek Londonban, miért csak 5 ezer megy el szavazni?! A vándorlásban tudatos, a szavazásban miért nem az?

Mi a meglepő abban, hogy a határon túliak kire szavaztak? Állampolgárságot kaptak. Tudod mit jelent az nekik? 

Végignézni, hogyan épül le teljesen valaki a választás napján. Miért? Sajnálom.

Én jól vagyok, túléltem már ezt is, azt is, amazt is. A hülyeséget kell túlélni, az a legnagyobb ellenség. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése