Ebben a fotelben minden szülő és minden gyermek otthonosan érezheti magát. A családi történetek mind egyediek és...
Közzétette: IKEA – 2021. február 18., csütörtök
Több, mint negyven márka csatlakozott a szivárványcsaládok közössége által indított kampányhoz, „a család, az család”-hoz, írja a Szivárványcsaládokért Alapítvány közleménye.
A kezdeményezéshez olyan nagy világmárkák adták nevüket, mint például az IKEA, az HBO vagy a Levi's. A magyar cégek közül csatlakozott a Sziget, a Fruccola és a Netpincér is, de mellettük szerepel például a holland nagykövetség is. A csatlakozó cégek célja, hogy kifejezzék egyetértésüket azzal, hogy egy gyereknek az a legfontosabb, hogy szeretetteljes családban nőjön fel. A cégek #acsaládazcsalád hashtag használatával fejezik ki állásfoglalásukat, vannak olyanok, amelyek külön terméket hoztak létre egyetértésük kifejezésére.
Forrás: Telex
SPF: szép-szép. (De majd biztos jön rá a NER propagandája.)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése