A Humen Magazinban volt egy hirdetés, hogy párokat keres a Coca-Cola. Elküldtük a néhány soros jelentkezésünket, egy-két fényképet, majd jött a válasz, hogy mi lettünk a kiválasztottak. Csak utólag tudtuk meg, hogy több száz pár jelentkezett rajtunk kívül.
Nem lehet hibáztatni azokat, akik negatívan állnak a témához. Harmincéves beidegződéseket nem lehet csak úgy eltörölni, ez generációs sajátosság, Magyarországon kezeletlen volt ez a helyzet az elmúlt húsz, harminc évben. Most lehet érezni egyfajta fordulatot, főként a fiatalabb nemzedéknél.
Mert szerintem szülőként az lenne az első feladat, hogy valóban elmondjam a gyerekemnek, mi van azon a plakáton. A gyerek magától semmi rosszat nem gondol, csak akkor, ha beletáplálják, ez rossz. Nincs ebben rossz, a gyerek fel tudja ezt fogni a saját szintjén. Homoszexuális pedig rápillantás útján még nem lett senki.
Forrás és folytatás: 24.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése