2018. március 30., péntek

Ricky Martin és férje

Ricky Martin tavaly novemberben eljegyezte, majd idén januárban, teljes titokban össze is házasodott festőművész barátjával, Jwan Yoseffel. A zenészt az Attitude magazin kérdezte a kapcsolatukról, elsősorban arról, hogyan ismerkedtek meg egymással. Hivatalosan 2016 áprilisa óta vannak együtt, a szerelmük azonban már hónapokkal előbb elkezdődött. Kettejük története egyébként több mint romantikus, sőt, a mai világban kifejezetten ritkának tekinthető. De talán épp ez a különleges benne. 

A két férfi ugyanis az interneten kezdett el beszélgetni egymással még évekkel ezelőtt, 2015-ben. Martin írt rá először Yosefre, akivel aztán végeláthatatlan csetelésbe kezdtek. 
"Hat hónapig csak üzeneteket küldözgettünk egymásnak. Beszélgettünk az életről és egyéb egzisztenciális kérdésekről. Szóba se kerültek huncut vagy szexuális tartalmú témák. Még csak nem is küldtünk egymásnak szexi képeket magunkról, esküszöm. Viszont, amikor először megláttam, elállt a lélegzetem, és tudtam, hogy bizony ez a pasi lesz a férjem. Mint később kiderült, ő is ugyanezt érezte. Hat hónapig csak ismerkedtünk, nagyon romantikus időszak volt"

- emlékezett vissza a zenész. A lap egyébként arról is kérdezte, hogy miként élte meg azt a visszagondolva iszonyúan hosszú időszakot, amíg 2010-ben végre ki nem állt a nyilvánosság elé, hogy bevallja: meleg. Erre azt mondja, akkoriban a teljes lényét a karrierjének vetette alá. 
"Nem engedtem közel magamhoz senkit, és ezt most nem csak romantikus értelemben mondom. Senkivel sem akartam megismerkedni, mert féltem, hogy az emberek a kelleténél jobban megismernek majd. Ezért még nagy producerekkel és rendezőkkel sem voltam hajlandó tárgyalni, mert attól rettegtem, hogy ha két óránál több időt töltenek velem, meg fogják látni a valós énemet. Elképesztő mennyiségű energiát veszítettem azzal, hogy manipulálni próbáltam a szexualitásomat."

Forrás: Velvet
SPF: de romi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése