2015. augusztus 13., csütörtök

Lovasi...

Melegházasság, na ne vicceljünk! Bohóckodjunk inkább templomban!

Ne csináljunk már viccet a házasságból! – csattan fel Lovasi András a melegházasság kapcsán. Nem olyan nagy libsi ő, tessék. Ezután bebizonyítja, hogy egyenesen nihilista, nem libsi.

Neki bizony templomi esküvője lesz, mert ő ebből nem csinál viccet. Mégpedig református templomi, tudnillik ő már egyszer elvált, így a római katolikus partihoz hosszú és bonyolult procedúra lenne szükséges, továbbá némi pénz.  „Átúsztunk tehát a reformátusokhoz.”

Miért is ne? Ha nincs nyitva az IKEA, megyünk a Kikába, nem igaz? Ott olcsóbb most az esküvő. Isten meg majd jön velünk az utánfutón, biztosan neki is pont olyan kurva mindegy, mint Lovasi Andrásnak. Legyen szépen kitakarítva a templom, meg beférjen a násznép, udvarias kiszolgálás, kuponakció, ajándék szatyor.

Csak viccet ne csináljunk a házasságból, még véletlenül se.

Forrás: HVG, Mandiner
SPF: nem gondoltam volna, hogy lesz egy olyan írása tótawének, amivel egyetértek. Ez a Lovasi meg tényleg nagyon beleszaladt ebbe... A saját hülyeségébe. Sose bírtam ezt az embert.

Csak a házasságról jutott eszünkbe. Heidl ugyanis nemrég írt nagy dolgozatot a melegházasság ellen. Ahhoz mit szólt?

Nagyon helyes.

Hoppá.

Na, ugye hogy nem vagyok én olyan nagy libsi! Bár nem olvastam a Gyuri ezen írását, és nem mindenben értünk egyet, de nagyjából tudom mit gondol erről. Szóval éljen mindenki boldogul, ahogy neki tetszik, de a házasságból ne csináljunk már viccet. Még a polgári esküvőt megértem, az amúgy is csak egy jogi aktus, bár nem gondolom, hogy például egy örökbe fogadott vagy háromszülős gyerek ugyanolyan esélyeket-mintákat kap, mint egy normális családban felnövő. De vannak országok, pl. Svédország, ahol a melegek egyházi esküvőt is köthetnek, ami szerintem teljes tévút. Pedig bírom a svédeket. Amúgy nekem nem lesz polgári esküvőm. Olyanom már volt. Csak egyházi.

Olyat lehet?

Nem érdekel. Bemegyek, kijövök...

De kérik a polgári papírt, nem?

Nem tudom. Terveink szerint mindenesetre csak egyházi lesz.

Katolikus?

Nem, mert volt már ugye egy polgári esküvőm, ami miatt egy hosszú egyházjogi procedúrára és némi pénzre lenne szükség. Átúsztunk tehát a reformátusokhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése