2022. július 1., péntek

Bécsi Pride 2022

Életem egyik legjobb élménye volt a bécsi Pride. Lehet, hogy csak azért, mert ez volt az első, de nagyon élveztem, pedig volt bennem egy kis aggodalom: a hatalmas tömeg, az extremitás, közeli barátom a terrorveszélyt sem hagyta ki. Ehhez képest viszonylag hamar elvitt a flow, nagyon hamar eltűntek a félelmeink és csak felszabadultan vonulgattunk, táncoltunk, élveztük. Mindenki boldog volt, mosolygós, barátságos, néha kicsit őrült. A köztársasági elnök üzenetével nyitották meg - ugye mennyire elképzelhetetlen itthon... Talán ezért is olyan más. Mert támogató a közeg. A politikai és az utcai is. Egy picit sirattam a fiatalságomat, lennék újra 20 néha, soha ennyi passzív füvet nem szívtam, pedig sose próbáltam direkbe, de összességében murvajó volt. :) Megint a menni-nem menni dilemmába lökött egy picit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése