2021. december 8., szerda

Férfi öltözők és a Netflix

A foci és a kondi miatt voltam néhány férfi öltözőben, és kevés dolog van, amit mindennél jobban utáltam, és utálok a mai napig, az pedig az egymásra licitáló "férfias" hőzöngés és mellveregetés. Általában "kinek nagyobb a fasza" stílusban, így dugtam meg a ribancot, vagy úgy megküldtem az assznyot - idősebb korban, ennyit ittam, én többet, bebaszva hazavezettem, blalba, fele se igaz sztorik. Legutóbb az egyik öltözőben meg azt kifogásolták a "macsó" férfiak, hogy már nem tudnak egy filmet se megnézni Netflixen, hogy ne lenne benne valami buziság. "Hogy nem lehet ezt kikapcsolni, hogy én nem akarok olyat látni?!" Egyébként igaz, valóban sok filmben van melegség, de ugye pont ez lenne a lényege, hogy ott tartsunk, hogy ez már olyan legyen mint a hajszín vagy a bőrszín, érdektelen, nem téma. Ők még nem tartanak itt. Én már szeretnék ilyen világban élni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése