2018. augusztus 16., csütörtök

Sziget

Ezek szerint sajnos ilyen is volt...
A kanadai nagykövet szerint inzultáltak egy LMBTQ-aktivistát a Szigeten. Twitter-bejegyzésben adott hangot felháborodásának Isabelle Poupart, Kanada Magyarországra akkreditált nagykövete. Mint írja, egy damaszkuszi születésű kanadai férfit inzultáltak a Szigeten.
Na nem azért, mert meleg, hanem mert cigánynak nézték, mint ahogy kiderült a cikkből. Mondjuk az se jobb...
______________________________________________________________________

Szerencsére nekem csak pozitív élményeim voltak. Jó, azt leszámítva, hogy volt olyan, aki már a bejáratnál befelé okádott, meg pár nagyon fura (ún. van baj) figura is volt. :) Meg a nagy port tényleg nem volt kellemes, a WC-k meg olyanok, amilyenek...
Én ennyi szép félmeztelen fiúkát még soha nem láttam. :) De tényleg. Nem tudom milyen válogatáson vettek részt.
A külföldiek is tök barátságosak voltak, társalogtunk párral.
Meg a magyarok is, bár ők kevesebben voltak.
Az árak sajnos a külföldiekre vannak szabva, 800 egy sör, b+. :)
A Magic Mirror nem tetszett annyira, kicsit sok volt az ego a levegőben, meg az önjelölt táncoslányokfiúk is erősek voltak, de ennyi. A sátor előtt a földön fekvő nyunyóknál az aktus imitálása érdekes volt. 
Az elején nem értettem, hogy lehet sátorban aludni a színpadok mellett, de a végére bárhol elaludtam volna egy pillanat alatt. Rég fáradtam el annyira, hogy lépni alig bírtam.
Összességében nagyon jó élmény volt. Jövőre is ott a helyem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése