2017. december 25., hétfő

Buzi a munkahelyen

HR vezető: mi az az LMBTQ?
Kolléga1: az én autómba ne üljön buzi!
Kolléga1: ne házasodhassanak a melegek, mert kicsapongó életet élnek!
Kolléga2: engem zavarnak, ne vonulgassanak, ne reklámozzák ezt!
Kolléga2: ne házasodhassanak, az nem normális!
Kolléga3: ez miért nem betegség? Szerintem az.
Kollága4: engem nem zavar, csak otthon csinálják, engem hagyjanak ki ebből.
Kolléga5: felmondok, ha mellém ülne.
Kollága6: (suttogva) de ugye tudod, hogy XY buzi? (Mintha leprás lenne.)

Micsoda sötétség. És ez egy multi Budapesten...

6 megjegyzés:

  1. Pozitív megszólalás nem is volt?
    Majd én írom őket a saját munkahelyemről akkor :)
    De viccet félretéve, tényleg szégyen, esetleg egy jó kis CO helyrerakhatná őket ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, 1 volt.
      Írd, legyen egy ellenpélda. Bár ott, nálatok nem nehéz. :)
      Sokat gondolkodtam rajta, hogy a sötétségbe fényt viszek, de nem hiszek benne. Ha ennyire hiányoznak az alapok, nem látom értelmét.

      Törlés
  2. Van értelme. :) M. mindig harcosan kiáll a melegekért, és van pozitív hatása. Mondjuk náluk van nyíltan meleg (külföldi) kolléga is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De én nem vagyok aktivista típus...

      Törlés
    2. M. sem melegaktivista, csak ő is úgy van vele - nagyon helyesen - hogy pont nekünk, heteróknak kell kiállni a meleg családtagokért és barátainkért, mert ők nem mindig engedhetik meg maguknak. Öcsi is általában hallgat - bár róla is egyre többen tudják, meg az ő munkahelyük tényleg kiemelkedően sokat ad az elfogadásra minden módon.

      Törlés
    3. Nagyon derék tőle!! Meg Öcsi munkahelyétől is. Add át tiszteletemet M-nek!

      Törlés