2016. június 25., szombat

Pride 2016

Néhány gondolat az idei Pride kapcsán.

Schiffer András

Tényleg sajnálom, hogy távozik a mai magyar politikai életből. Még akkor is, ha pár dologban nem értettem egyet vele, de másban meg igen. Most is szimpatikus, hogy ott volt a Pride megnyitóján. Utána simán kiposztolja, hogy Irány Toulouse, vagyis megy a holnapi meccsre. Korábban is sálban szurkolt. Ő nem az a milliomossá, milliárdossá vált politikus, soha nem is lesz az. (Bár azt is gondolom, hogy nem illik otthagyni azt a politikai szervezetet, amelyiket az ember maga gründolt, de joga van hozzá, és pont beleillik abba a képben, amit saját maga is szeretett közvetíteni, hogy mindig különutas volt.) Összességében tisztelet neki!  

s

Steiner Kristóf

Ő is sokszor ír jókat, értelmeset. Most is van vele egy nagyobb interjú. Ugyanakkor egyre inkább lecsövesedik a kinézete. Én nem értem ez miért van, a kabbala teszi vagy nem, fene se tudja. Ha így érzi jól magát, OK, de fura. Az új pasikája viszont helyeske, hogy ilyen buzis legyek. :D

Felvonulás

Július 2-án, szombaton lesz. Kicsit aggódtam, mert aznap meccs is lesz. Bár az elmúlt napok az ünneplésről szóltak, azért 1-2 homofób megnyilvánulást lehetett hallani. Nem mintha a többség is ugyanezt gondolná, szerintem nem, de azért jó lenne balhé nélkül megrendezni. Viszont utánanéztem, ha tovább is jutunk, aznap nem mi játszunk. :) Az a néhány jobbikos agyhalott meg száni.

Támogatók

Idén miért nincs ott közöttük a Prezi, a Google és a többi?
Vagy csak a vonuláson lesznek ott? Hogy van ez?

Mit hiányolok?

A sportot. 

Érdekességek

Most pedig néhány érdekesség a programfüzetből. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése